Öka kundvärdet med smartare sätt att arbeta

Under två dagar varvar vi teoriavsnitt med praktiska gruppövningar. Du får, tillsammans med de andra kursdeltagarna, tid att reflektera och dela med dig av dina erfarenheter. Kursledarna modererar diskussionen och bidrar med insikter och resultat från arbetslivet.

  • Avsnitt som behandlas under kursen:
  • Processer i ett sammanhang – varför arbeta med processer?
  • IRMs metodik för processutveckling – visualisera och kommunicera
  • Kundens upplevelse av levererad tjänst – ta fram en kundresa
  • Processkartläggning – beskriva nuläget
  • Aktivitetsflöde – bryt ned och detaljera processen
  • Analysera idagprocessen – tekniker och metoder för att hitta förbättringar
  • Skapa framtidsprocess – våga tänka nytt och stort
  • Ta fram imorgonprocess – från vision till ett nytt realistisk arbetssätt
  • Processworkshop – en arbetsform som ger resultat
  • Mål och mätning – etablera processmått som går i linje med principer och strategi


Kontakta mig!

Vill du veta mer eller har du frågor om den här utbildningen? Fyll i ditt telefonnummer eller e-post så kontaktar vi dig inom kort!

Tack för visat intresse

Vi kommer att kontakta dig så fort som möjligt!