Värdeskapande kundupplevelser

Kursen ger dig ett nytt perspektiv på vad en tjänst är och när kundupplevelsen startar. Stort fokus ligger på vad vi kallar för Kundresan.

En kundresa följer en kunds resa genom en tjänst. Det handlar alltså om hur kunden ser och upplever er tjänst. Med utgångspunkt i kundens perspektiv kan ni sedan se till att erbjuda exakt de kunderna vill ha, på det sätt som de vill ha det.

LÄRARE

Utbildningsledare

Ann ErvikAnn Ervik är konsult från IRM och har lång erfarenhet av verksamhetsutveckling i såväl privat som offentlig sektor. Hon har jobbat med affärs- och processutveckling, projekt- och förändringsledning samt kravhantering i ett flertal olika branscher.

Ann har en bakgrund som interaktionsdesigner med stort intresse för hela kedjan från affärsidé till produkt och tjänst med kunden i fokus.

Martin Waligorski Martin Waligorski har arbetat med IT-arkitektur och systemutvecklingsmetoder sedan urminnes tid. I sina många uppdrag har han jobbat med såväl systemutveckling som affärs- och verksamhetsutveckling med IT i ett brett spektrum av branscher.

Martin brinner för IT-system som andas kvalitet och byggs i nära samarbete mellan beställare och IT-specialister. 

Idag arbetar Martin som Digital Strategy Manager hos SEB.

PRAKTISK INFORMATION

Kursens upplägg

Kursen omfattar två dagar. Kort efter anmälan får du en bekräftelse per e-post, tillsammans med all praktisk information.

I priset ingår kursdokumentation, lunch och kaffe.

Förkunskaper

Inga förkunskaper krävs för denna utbildning. Du har störst behållning om du arbetar med någon form av tjänsteutveckling i offentlig eller privat verksamhet.

Kursmaterial

Vi har ett praktikfall för tjänsteutveckling som vi kommer att följa under övningarna. Dokumentationen består av föreläsningsmaterial, övningar, metodbeskrivningar och litteraturtips.

FÖRETAGSUTBILDNING

Finns som företagsutbildning

Utbildningen kan genomföras internt, antingen på plats hos er eller i våra lokaler. Den kan även anpassas med skräddarsytt innehåll från den egna verksamheten.

När utbilda internt?

Står hela eller en del av organisationen inför en förändring? I en situation när flera i samma organisation behöver genomgå en utbildning, är en företagsanpassad lösning ett bra och kostnadseffektivt alternativ.

Intresseanmälan

Namn

E-post

Telefonnumer

Antal deltagare

Ort

Datum


Kontakta mig!

Vill du veta mer eller har du frågor om den här utbildningen? Fyll i ditt telefonnummer eller e-post så kontaktar vi dig inom kort!

Jag samtycker till behandling av mina personuppgifter i enlighet med vår personuppgiftspolicy.

Tack för visat intresse

Vi kommer att kontakta dig så fort som möjligt!