Skicka
Välkommen till två fullspäckade dagar som ger dig intensiv, och rolig, övning i kundvärde; Hur säkerställer man att det blir observerat, förstått samt byggs in i allt organisationen gör? Kursledarna Ann och Martin arbetar aktivt med tjänsteutveckling till vardags och stöttar teamen med erfarenheter från genomförda uppdrag.
Under kursens två dagar arbetar du i team med ett verklighetsbaserat uppdrag som du genomför från ax till limpa.
Som deltagare får du prova på de viktigaste stegen i tjänstedesignprocessen samt att i sammanhanget träna dig i att se sambanden med affärs- och verksamhetsutveckling.
Fantastiska, entusiasmerande kursledare! Som kursdeltagare uppskattade jag hur de itererade mellan teori och praktiska övningar.
KURSEN GER DIG
MÅLGRUPP
Kursen vänder sig till personer i affärs- och verksamhetsutvecklande roller med intresse för att skapa en organisation som fokuserar på sina kunders behov och upplevelse av de produkter och tjänster som erbjuds.
Introduktionsfilm
Möt Martin Waligorski, utbildningsledare, som berättar vad tillvägagångssättet handlar om, vilka verkyg du får med dig av kursen samt hur innehållet är upplagt för att du ska kunna maximera nyttan under två dagar.
Vill du veta mer eller har du frågor om den här utbildningen? Fyll i ditt telefonnummer eller e-post så kontaktar vi dig inom kort!
Vi kommer att kontakta dig så fort som möjligt!