Värdeskapande kundupplevelser

Dag 1–2

Innehåll

  • Du får lära dig:
  • Introduktion
  • Tjänstedesign – att tänka som en designer, att tänka på tjänster, tjänstedesignsprocessen, nyckelmoment i tjänstedesign, övning
  • Utforska – kort introduktion till olika vanliga metoder för att förstå användare inom tjänstedesign, analys av kvalitativ data, att förstå företagets förutsättningar, övning i att intervjua
  • Utveckla – insikt – Idé – koncept 
  • Prototyper och Test
  • Genomföra
  • Förbereda för lansering
  • Presentation av nya tjänster
  • Feedback och avslut

Kontakta mig!

Vill du veta mer eller har du frågor om den här utbildningen? Fyll i ditt telefonnummer eller e-post så kontaktar vi dig inom kort!

Jag samtycker till behandling av mina personuppgifter i enlighet med vår personuppgiftspolicy.

Tack för visat intresse

Vi kommer att kontakta dig så fort som möjligt!