Skicka
En bred och övergripande utbildning med många praktiska moment i. Ett bra tillfälle att utveckla sina kunskaper kring processer, att höra andra bolags erfarenheter och framförallt väldigt kompetenta, trevliga och genomgående kunniga lärare.
Vill du få nya idéer och praktiska verktyg för att få fart på processutvecklingsarbetet?
Med utgångspunkt från kundens upplevelse lär vi dig forma och utveckla processer som anpassas efter kundens faktiska behov, inte bara vad verksamheten internt tror är viktigt.
Kursen är till stor del ”hands-on”. Övningarna utgår från ett case, där vi tar fram övergripande processkartor, kundresor och detaljerade aktivitetsflöden. Vi tittar på mål och syfte för processutveckling samt analyserar idéer och problemställningar.
Övningarna gör vi i digitala samarbetsverktyg, vilket innebär att du samtidigt får kunskap i, och erfarenhet av, att hålla digitala workshops.
Målet med kursen är att du direkt ska kunna praktisera dina nya kunskaper i din egen verksamhet.
Du lär dig
Denna kurs levereras i samarbete med vår partner IRM
Vill du veta mer eller har du frågor om den här utbildningen? Fyll i ditt telefonnummer eller e-post så kontaktar vi dig inom kort!
Vi kommer att kontakta dig så fort som möjligt!