Våra kursdeltagare delar med sig

Våra kursdeltagare delar med sig

Under kursen Processutveckling får deltagarna kunskap att arbeta mer effektivt och därmed öka kundvärdet i verksamheten. Vi har fått ta del av deltagarnas upplevelse av kursen.

Under den här tvådagarskursen går vi igenom grunderna i att kartlägga och analysera verksamhetsprocesser, identifiera förbättringsmöjligheter och utforma ett bättre sätt att arbeta på, som går i linje med kundernas förväntningar samt organisationens mål och strategi. Kursen bygger på lika mycket teori och som praktik med ett stort inslag av genomtänkta grupparbeten. 

Vi har fått ta del av deltagarnas upplevelse efter den senaste omgången av Processutveckling och vad de fått med sig från kursen. 

"Jag tar med mig..."

..en bättre grund att luta mig på. Och vilken fantastisk retorik och engagemang kursledarna hade. Stort+

..hur man bör formulera dem olika processtegen samt att jobba ståendes med hela gruppen för att alla ska känna sig delaktiga

..metodiken att definiera huvudprocesser och bryta ner dessa i aktiviteter. Kundresan som verktyg tror jag kan bli väldigt användbar

..kunskap och verktyg för att utföra en processanalys, aktivitetsanalys och hur jag kan använda kundresan för att identifiera förbättringspunkter

Arbetar du som process- eller verksamhetsutvecklare och vill lära dig kartlägga och utveckla processer med kunden i fokus? Nästa tillfälle av kursen processutveckling sätter igång 20 november.



Kontakta mig!

Vill du veta mer? Fyll i din e-post så kontaktar vi dig inom kort!

Jag samtycker till behandling av mina personuppgifter i enlighet med vår personuppgiftspolicy.

Tack för visat intresse

Vi kommer att kontakta dig så fort som möjligt!