Skicka
Vill du få nya idéer och praktiska verktyg för att få fart på processutvecklingsarbetet? Med utgångspunkt från kundens upplevelse lär vi dig forma och utveckla processer som anpassas efter kundens faktiska behov, inte bara vad verksamheten internt tror är viktigt.
Kursen är till stor del ”hands-on”. Under kursen utgår vi från ett case där vi tar fram övergripande processkartor, kundresor och detaljerade aktivitetsflöden. Vi tittar på mål och syfte för processutveckling samt analyserar idéer och problemställningar. Alla övningar som görs sker i digitala samarbetsverktyg, vilket innebär att du samtidigt får kunskap och erfarenhet av att hålla digitala workshops.
Målet med kursen är att du direkt ska kunna praktisera dina nya kunskaper i din egen verksamhet.
En bred och övergripande utbildning med många praktiska moment i. Ett bra tillfälle att utveckla sina kunskaper kring processer, att höra andra bolags erfarenheter och framförallt väldigt kompetenta, trevliga och genomgående kunniga lärare.
Du lär dig
Vill du veta mer eller har du frågor om den här utbildningen? Fyll i ditt telefonnummer eller e-post så kontaktar vi dig inom kort!
Vi kommer att kontakta dig så fort som möjligt!